فهرست بستن

تسمه فولاد فنر خاصیت ضدسایش و فنریت دارد. این تسمه‌ها برای تولید انواع فنرها بسیار مناسب بوده و کاربرد دارند. از عناصر آلیاژی در این فنرها می‌توان به سیلسیم، کروم، منگنز، وانادیم و مولیبدن اشاره کرد. به دلیل وجود سیلسیم در آن، این تسمه‌ها خاصیت الاستیسیته دارند. و استحکام و مقاومت در برابر خوردگی در اثر وجود کروم می‌باشد. متریال اصلی این نوع تسمه، همانطور که از نام آن ها پیداست فولاد فنر است که از آن ها جهت تولید فنرهای مختلف نیز استفاده می شود.

گریدها

خاصیت الاستیسیته در این تسمه باعث می‌شود تا فولاد تحت فشارهای بالا قرار گیرد. و در حد مناسبی تغییر شکل بدهد. و این قابلیت باعث می‌شود که استحکام کششی در این فولاد افزایش یابد. از تسمه‌هایی که بسیار پرمصرف هستند میتوان تسمه 1.8159، 1.7176، CK85 و CK75 را می‌توان نام برد.

این گریدها هم به صورت تسمه و هم میلگرد در فیدار مهام پیشرو در ابعاد و ضخامت‌های مختلف قابل عرضه می‌باشد.

کاربرد تسمه فنر

این تسمه‌ها در صنایع مختلف از جمله صنایع خودروسازی، صنایع حمل و نقل جاده‌ای، سیمان، کاشی و سرامیک، صنایع کشاورزی و … کاربردهای فراوانی دارد. تسمه ها و چهارپهلوهای فنرخام به دلیل داشتن سختی متوسط اولیه ( حدود 200 تا 260 ویکرز) و همچنین به دلیل قابلیت سختکاری خوب و بالا در صنایع متفاوت کاربردهای فراوانی دارد.

فروشگاه اینترنتی فیدار مهام پیشرو

فیدار مهام پیشرو

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× چطور میتونم کمکتون کنم؟